تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

اسپارک سنتر-فروشگاهی سودمند برای شما


مخلوط میوه های استوایی – Tropical Mix


مخلوط میوه های استوایی – Tropical Mix

شامل پاپایا – آناناس – نارگیل - مغز بادام – مغز بادام هندی می باشد.

پاپایا
خربزه درختی، میوه ای است نارنجی رنگ که به دلیل وجود انواع کاروتنویید ها و ویتامین C یک میوه ضدپیری شناخته شده است به طوری که با خوردن ۱۰۰ گرم از آن مقادیر قابل ملاحظه ای (یعنی ۶۰ میلی گرم) ویتامین C دریافت می شود. البته نکته دیگر، ضدسرطان بودن این میوه است زیرا مطالعات نشان داده اند که خوردن پاپایا احتمال ابتلا به سرطان های کولون، پانکراس، پستان و مثانه را به حداقل ممکن می رساند.

آناناس
این میوه منبع ویتامین C است به طوری که خوردن ۱۰۰ گرم از آن تامین کننده ۲۵ درصد از نیاز روزانه به این ویتامین محسوب می شود. در ضمن ترکیب های موجود در آناناس، آن را به گزینه ای مناسب برای جلوگیری از بروز ترومبوز (لخته خون) و گرفتگی عروق تبدیل کرده است. به علاوه خوردن آناناس به تسریع در ترمیم زخم ها کمک می کند و به این ترتیب میوه ای مناسب برای کسانی است که جراحت دارند.

نارگیل
نارگیل میوه ای با طبع گرم و خشک ، که برای از بین بردن بوی بد دهان بسیار مفید است. کسانی که از رماتسیم رنج میبرند خوردن این میوه توصیه میشود. به دلیل بالا بودن کالری این میوه ، مصرف آن چاق کننده است و در افزایش شهوت و همچنین افزایش اسپرم نقش موثری دارد. خوردن نارگیل با شکر بسیار مقوی و همچنین افزایشی دهنده خون است.

مغز بادام
بادام حاوی مقادیر زیادی از یک نوع اسید آمینه موسوم به «آرجینین» است که به آرامش عروق خونی کمک می‌کند و گردش خون را بهبود می‌بخشد، اما متخصصان می‌گویند: حتی اگر مصرف هر روز بادام برایتان مقدور نیست، می‌توانید برای دریافت این اسید آمینه مفید از خوردنی‌های دیگری مثل لوبیا، ماهی آزاد و گندم استفاده کنید.
بادام منبع غنی از ویتامین D، منیزیم و پتاسیم است و می‌تواند در محافظت از بدن در مقابل ابتلا به دیابت موثر باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بادام این است که نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند، بلکه از بازگشت مجدد اضافه وزن جلوگیری می‌نماید.
متخصصان تغذیه می‌گویند: پروتئین موجود در یک فنجان بادام از یک عدد تخم مرغ بیشتر است و خوردن آن در تامین پروتئین بدن نقش زیادی دارد. بادام با وجود حجم کم، انرژی زیادی تولید می‌کند و از این رو یک میان وعده مناسب است.

بادام هندی
پیشگیری از سنگ های صفراوی
مصرف کاشو برای پیشگیری از تشکیل سنگ های صفراوی بسیار مفید است؛ یک تحقیق 20 ساله ی جمع آوری شده از 80000 زن پرستار نشان می دهد کسانی که در هفته حدود 30 گرم بادام هندی مصرف نموده اند در مقایسه با دیگرانی که آن را در برنامه شان نداشته اند، 25 درصد کمتر به سنگ های صفراوی مبتلا شدند. بنابراین آن را وارد برنامه ی غذایی روزانه تان نمایید.
کاهش ریسک افزایش وزن
بر خلاف باور عموم مردم که می گویند مصرف منظم بادام هندی موجب اضافه وزن و چاقی می شود، باید گفت که تحقیقات اخیر نشان داده اند که این تصورات غلط، بی اساس است. در حقیقت افرادی که دو بار در هفته از بادام هندی استفاده می کردند در مقایسه با دیگر افراد مشابهی که اصلاً بادام هندی نمی خوردند اضافه وزن کمتری داشتند. البته بد نیست بدانید که هر 30 گرم بادام هندی حدود 160 کالری انرژی دارد.

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 147

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • شیر پاک کن 150گرمی Ciao Lady
  • چای تی بگ گوزل ممتاز خارجی  25عددی
  • پک 12 عددی ادویه بیز
  • عسل انگبین BIZ گرمی500
  • پک ملزومات بهداشتی آشپزخانه

یک خرید سریع و مطمئن را با ما تجربه کنید-اسپارک سنتر شرق